I want you to first :)

Helluuwww ebelibadyyy ! hm , seriously boooosan gile hariniy . Memangg boosaannn gile ah hariniy . Adik angkat pulokk tak online hariniy . Abang angkat ? humm , online tapi tak tegur . busy kot . Lantak dia la . ce try tengok blogskin baru itew niy . buwokk en ? Asyik yang lame je . busann aku tengokk haihh . so , aku tuka aa . Tak tawuu nak cari kat mane blogskin blog yang cantek-cantekk . Anyone can help me ? kalau ade , IM k . Add je lew dekat facebookk tuw . haiisshh kamu niy . okkkk , blogskin pun da tukaa , lagu pun da tukaa , name pun da tukaa . Busan haihh aku dengar lagu same je . sesekali kene aa tuka en ? muahahhaa xD


Baidawayyy , aku tengah marah someone harniy . hm , maybe aku merajuk dengan dia . Dia dah berubah , yang dulu selalu tegur aku , sekarang dia online buwat tak tahu je macam aku niy takde je . hm , kecewe dengan kau sayangg . Aku tak pernah lupekan orang yang aku sayang . Kalau aku dah sayang orang tuw , aku akan sayang selamenye-lamenye . kau tahuu ! Tapi kau dah macam benci gile gilee dengan aku . kfoinneee ;'/ Kau dah benci aku? tak payah contact aku lagi . Dulu selalu text aku sampai ke malam . okay , aku tahu kau tahun niy spm en ? tapi jangan la sampai tak tegur aku langsung , macam kite niy tak pernah berkenalan je . Aku menyesal dengan kau . hm :( Dah rase macam malas da nak online . Aku rasa nak deactivated je facebook aku tuww , then , nak off phone . Bile aku tengok phone asyik maxis leww , hotlink leww text aku . hm . Rase dah taknakk gune phone da . Pleaseee jangan buat aku camniyyy lalingg :'[ Aku sayang kau , tapi kau da buat aku macamniy . hm , dalam hati aku tetap ada kau . Aku masih ingat kau , sayangkan kau , rindukan kau . Aku nak kau yang dulu sayang :'( I hope you change like once :'>
♥ Thankyou for reading this entry . muahhmuahh :* hihi ;) ♥