hm :'(

Holla dear bloggers :] zyha back . Patut kea zyha delete blog niy ? hm , rasa macam malas nak jaga belogg niy da . hm , help me pleasee ! hm , aku akan fikir and terus fikir .


k , da sebulan lebih kot aku single. Aku happy single . Tapi , bile ade masalah aku tak tahu nak story dekat siapa . hm , abang angkat ? kakak angkat ? adik angkat ? and blablaablaa . Na story dekat diaorang , rase tak biase la . Aku akan try story dekat abang angkat , kakak angkat , adik angkat aku and blablablaa . hm , iyshaAllah . Tapi aku na someone jadi peneman setia aku . anyone ? k tadee en ? hm . Ade budak niy na ushaa aku . hm , dia buat aku tak selesa . Aku just anggap dia kawan je , tak lebih . Tetibe dia tanya aku ' woi , kau couple dengan siapa? ' . Aku hairan dia tanye gitu . then , aku jawab ' takde couple dgn siapa pun . kenape? ' Dia cakap dia na ushaa aku . Then , dia terus mintak couple . Wehhh ! aku takut wehh . Aku takut dia just nak mainkan aku je.So , now aku tak terime dia lagy , aku takut . serious takut weyy ! :'/ Aku rasa dia bukan yang terbaik untuk aku . hm , dulu dia pernah mintak couple , tapi aku tak terima sebab aku dah ada yang lain . then , bila aku da clash dengan L , dia lain macam . Panggil aku itu ini . hm , aku rase tak selese na tegur dia lagy . hm . Dekat sekolah pun aku nak tak nak je pandang dia. Bila aku jalan dia jalan sebelah aku . Hishh , aku tak selese -.- hm .

k aa bye . not in the mood . kbaii sayang . Lebiuuuu ^^
♥ Thankyou for reading this entry . muahhmuahh :* hihi ;) ♥