Exam oh exam -.-

Hello gaisss ! You feel right today ? Oh , i'm too . Da lame tak update belogg bagai ney . Busy exam katakann . Puiii siket :p hohoo .


Math , Sej , Geog , bm , Sv , Seni , and Bi k paper tu semuanya aku dah jawab time exam hari khamis then straight sampai hariniy ekcelii hari jumaat lepas takde examm :D So , now just tinggal paper Sains , Pi , Kh , and Pj . Banyak woi subject . Aku study last minit . Hoho :> Time exam paper sejarah serious blank otak . 60 soalan tu woi , 1 jam bape minit ntah . hohoo , lupe oh . Then , dah siap terus letak kepale atas meja . Kalau bosan sangat , aku kacau mmbe aku tak kire boys or girls . haha . Aku cerai-ceraikan pemadam aku then balingg dekat orangg . haha . Bosan punye pasal la . hohoo :D Tadi exam sivik tetibe masuk bab politik . Dah la aku tak study pape sivik . Blank gila otak . serious weeyy . Yang last sekali tu aku tak jawabb . Dua soalan woi . Dia tanya tentang pilihan raya . Tahu pulak aku pasal tu . Nak menjerit pun ada tadi . Bila tanye cikgu , cikgu kate fikir sendiri . So , aku biarkan je . Then , aku conteng meje . Haha , then kacau mmbe sebelah aku . haha . Takde keje :) k lewss .

K , now time for study . I gtg now . babaiii yayangg . Good Luck for your exam kay . Banyakkan study , jangan facebook je . hoho . Babaiii :*

♥ Thankyou for reading this entry . muahhmuahh :* hihi ;) ♥