Ohmyy !

Hello dear omey :> Bosan gilaa ney . Okay , aku happy gila sekarang ni . Boyfie takde , masalah pun takde. k , aku happy . Tapi kadang aku na juga boyfie . Just malas na cari je . Orang mintak aku jadi gurlfie dia pun aku ta tahu na terime ke tak . Aku buntu wehh ! Aku sayang kan H H . Dia abang aku . Abang angkat k . Dia omey sangat . Aku gila suka dia ney . Awek pun takde lagi . So boleh aku usha dia . mwahaha . takde lah . Aku selese dia jadi abg aku je k .

k , balik pade tajuk . One Direction kenal ? alaa , yang omeyy omeyy tu . Yang nyanyi lagu What make you beautiful . Tahu tak ? tak tahu search dekat google or youtube k . Dia tu gila famouss doe sekarang ney . Budak perempuan kelas aku semuanya gila dekat dia . Ohmyy ! handsome + comel kot . Setiap kali aku online , sambil tu aku search dekat youtube lagu what make you beautiful tu . k , seriously comey . Ce try tengok gambar dekat bawa ney . Mesti korang tergoda punye . :)





k , tergoda tak ? tak tergoda sudah . Janji aku tegoda degan One Direction ney . k , iloveyouu one direction . byebye . muahhh :*


♥ Thankyou for reading this entry . muahhmuahh :* hihi ;) ♥