I can be strong :>

Selamat pagi . Holaa :) ziha kembali . Dah lame tak update blog ney . Ingat en nak delete jee blog ney sebab dah lame sangat tebiaa . Tapi rase sayang pulak . hm --' okay .

Aku selalu ingat tarikh ney 28/3 , okay tarikh tu aku dengan L dah takdee hbungan apeape lagi . Takdee sesiapa yang mintak clash , aku salah . Dia cakap aku dah macam tak sukee dia , then dia cakap baik kita break. then , aku terime . Lagipun dulu aku penaa mintak clash kat dia . Dia tak terime . Semua mmbe dia tak pecaye , okay aku tahu . Aku tak tahu kenapa masa tuh aku boleh mintak clash kat dia. Hati aku resah sgt masa tu . Kepala aku rase mcm nak pecah. hm. >< Dulu kiteorang pena promise yang akan kekal selamenyea , tapi malangnyea kite tak boleh kekal kan L ? hm , okay , aku redha . Mungkin kau bukan untuk aku , dan aku bukan untuk kau . Mungkin kita tiada jodoh. Aku tak akan minta untuk kau kembali dekat aku. Andainyee kita boleh bersatu macam dulu , aku akan menjage hubungan tuu sebaik mungkin . I can be strong for you . Bila aku cakap dekat membe aku diaorang tak percayee gila . Dia cakap aku bohong . Okay , tak pecayee sudah . Aku tetap sayang en kau sebagai kawan L. Aku harap kau boleh jumpe perempuan yang kau impikan tu . I'm sorry but i love you . Aku tetap sayang kau macam dulu . Tak mungkin berubah dan tak akan berubah .  So , now aku single dah nak dekat 1 bulan kot . If aku dah jumpe pengganti kau , aku takkan pernah lupekan kau . Aku akan hargai pengorbanan kau terhadap aku dulu :) Bila teringat kau , aku akan menangis :'( but , i can be strong :> ILOVEYOU'L' 
♥ Thankyou for reading this entry . muahhmuahh :* hihi ;) ♥