Alreadyy Four Month

Helluu sayang sayangg tuhh . Petang neyy terasaa mengantukk pulakk . grr . Nak tido ? hmmph . Nanty laa . bdway korangg sehadd ? Sehaad Alhamdulillahh ...

Penadd gilaa kodd sekolaa aryney dengan homework nyeaa , banyak kodd surohh buadd tyme cuti Maulidur Rasul ney . Empadd hari jer . hmmphh . IyshaAllah buley buadd hw too . Eahh ! Chopp choopp ! Keluarr tajokk pulakk haihh . ukeyukeyy , seperti tajuk diatas tuhh , aku ngan dy dah Already Four Month . Syukur Alhamdulillahh . Kyteorang buley hadapi pelbagaii cabarann . Yeahh ! cabaran ? Apee ? Hahaa , cabarann laa . Alaa , kyteorangg ken duduk jaoh , tapii kyteorangg tetap buley setiaa . cewwaa . bdwayy Aku kuadd gilaa jealous dengan diaa , And then merajukk dengan diaa . Aku merajuk ade sebab bhaii . hahaa . Aku sukee gilaa dimanjakann . Ade orang kataa orang suke merajuk ney manjaa . Betol ker ? Hahaa , papeaa jealaa . Merajuk Tanda Sayang bukan ? yeahh ! Marah tandenyeaa inginkan keprihatinan oley diaa kan kan ? Yea laa . ;) Aku sayang dy gilaagilaa dohh . Diaa punn sayangken aku kodd .. Hahaa , sampay surohh orangg spy aku . Hahaa . Spy laa sayangg , tah kesah . Kytaa bukan ade buadd salaa pun. hewheww . bdwayy I want you know three words is I LOVE YOU ! yeahh . Teringinn gilaa nak jumpe diaa . hmphh , tapi masaa tak mengizinken . Hahaa . Tahpapeaa jealaa aku ney . Butt , I believee one day I can meet HIM someday . Yuhuuu . :'^ Diaa pandaii maen gitarr taww . hahaa , yeahh ! Diaa hebadd ! ;) Hope someday you can play your guitar for me kay ? Ukeyy , dah laa . cukopcukopp lettew aku ceritee . Yeahh , byebyee . Nak tidurr . yeahh ! kbyee . ILUFCHIUUU ! :*
♥ Thankyou for reading this entry . muahhmuahh :* hihi ;) ♥