I can not believe things may take a serious .

Hello peeps . Aku rase setiap hari aku cakap bende ney ' aku sayang luqman ' Tak kire mahupun dekad dea ker ? Calling ker ? Cakap sorangsorang pun okay jugakk ken . Kekadang kadd sekolaa pun aku cakap camtoo . Hahaa . Gilaa tak ? Tak ken ? Normal laa , kalau dah angau cinta dengan abang luqman ney . Kitee suke dea . Sumpah klau dea buad bende tak elok , aku nanges . Almaklumlah , aku ney agak kuad nanges pantang tgk bende yg menyedihkan , apatah lagi . Dea buad aku sedih . hahaa . Ade kea dea cakap aku comel time nanges ? Mara pun same jugek . grr . bdway , Aku sayang dea gilaa gilaa lah . ;)

Tapii kadd sekolaa aku kene laa jugek ken fokusken belajar . Kadd rumah pun haarus , study Smart . (Y) Tapii tah nape tadi aku tak bulee nak serious dalam belajar . bdway , aku faham jugekk . ;) Pagi tadi mate aku sped gila gilaa . Sebab nanges malam tadi . hahaa . Mmbe aku tuh tanye aku , dah malas haihh nak jwapp . Aku stress giler giler tadii kadd sekolaa . Sampai semua org aku nak maraa . grr . hehee . Ade orang cakap aku ney pemarah . Hehee .Yea kea ? Aku marah bertempad kodd . ;) Tadi kadd sekolaa orang cakap ape pun aku tak ameq hirau . Hahaa . Aku termenung sanee , termenung sini . Kawan aku tanye asal aku pendiamm sangad aryney ? Hahaa . malas nak jwapp . Hahaa . Aku fikirken sape ken tadi kadd sekolaa ? Aku fikirken diaaa . Dia ? Sape ? Si Diaa Lah Awakk . ;) Hehee . Kenape awok fikir diaa ? Mesty ade sebab ken sayangg . hehee . Aku tak sangke malam tadi bulee ameq serious . Dea cakap dea ta nak onl selame lamenyer sbelom aku maafken dea . Kesiann dea . Alolooo , kitaa sajee jea laa awakk . Apee laa . Nak maafken sebab ape ? Hahaa , ade laa . Biarlah Rahsiaa . Hwahwaa . Kitaa saje jer , tak maafken awakk . Takken laa tak maafken pulakk ken . Nak manje manje dengan awak pun tak bulee ker ? lgpun dah lame tak manjemanje dgn awokk. hmm . ;( sedey tau awok cakap camtoo . Terasee sangadd . Belum cakap papee awok dah off . Mane tak nanges nyer . Kita chat pun , cakap macam dgn spende basah jerr . hmm . Hey hey ce tengok bende alah dekadd bawah ney . Hahaa . ;D
.
.
.
.
.
.
.
Panjang tak aku bebel kadd diaa ? Hahaa . Aku sayang gila gilaa dekad dia bhaii . ><

Hahaa , okayy laa . Byebyee . tuh jerr . Panjang citer nyerr . Ney hanye separoh jer sayangg . Hariney sunggoh panas ohh . ;') hahaa . ilupchiuuu :*



♥ Thankyou for reading this entry . muahhmuahh :* hihi ;) ♥