Penat -.-


Hello gaiss ;) Humm , bosan lah wey . Petang cenggini tak tahu na buad ape . err -.- Tadi pegi paso dekat dgn rumah aku , lepak lepak ngan mmber then balik teros onl . Busan kay busan >< Semalam ada latihan rumah sukan , rumah kuning and merah . Aku rumah kuningg , hihi . Semalam , lari punyea lari kaki aku terpijak pokok semalu . tahu ta pokok semalu? malu lha woi kalau tak tau . Sakit bai kena tu , kaki aku berdarah . Haha , sikit jeh lukanyea . Tapi pedih even pokok tu kecik tapi berbisa weyy . Habis calar kaki aku . errr --' Lepas lari bape meter eh? lupa lah , 100 meter kot, lepas lari 100 meter tu then lari 400 meter, pusing satu padangg . haha, terbaek lha . Makin calar kaki aku , berdarah dah satu hal . Then , ade pulak duri masuk dalam kaki aku , memang na pakai kasut pun ta buley da . haha . Btw minggu lepas buat latihan lempar cakera and lontar peluru . haha , na pegang peluru yang agak agak seberat tayar kereta agaknya na terlepas dari tgn aku. haha xD then , aku paling suka lempar cakera memang first time aku maen and tak tahu cara dia . Aku tengok chegu bawu lha tau. haha . Ops , I gtg now . Wait for another story from me okay? hehe , okay byebyee dear . Iloveyouuu 
♥ Thankyou for reading this entry . muahhmuahh :* hihi ;) ♥