Boyfriend?


Hi peepss ;) sehad? Acane sekola? okay? Ade hw? banyak ta? err , banyak pulak aku menanye . hihi , bukan selalu puns en. hihi ^^ Ade ape hari esok , luse? semuenye rahsia Allah en. Kite hanya boley merancang , Allah menentukan semue tuh. hihi :)

Weh wehh ! aku na pakwe sorang? haha, bagilah sorang weyy, ex ex kauorang tu kasi dekat aku ah. haha. jkjk. k semua tu tak penting , memang tak penting, orang kata lepas belajar baru bercinta ataupun lepas kawen baru boley bercinta , lagi sweet katanye , tapi aku nak lha sorang. Aku nak ade pakwe . hihi ^^ Lepas klash dengan budak tuttt, aku rase da malas na carik . biar dia dtg sendiri sudah. Dah 3 bulan lebih da kot single. Aku ta kesah semua tu . haha , kalau ade jodoh, okay letuww. hihikk ^^ Tapi , aku na seseorang boley sehidup semati dengan aku. haha. sehidup semati? tak mungkin kot . err, kalau dah jodoh , bagus jugak tu. ta payah na carik carik yang laen. hee. Ade 5 orang mntak couple dengan aku, tapi aku tak tahu nak terima or tak sebab aku takut disakiti lagi. Ade orang fikir orang single niy takde orang minat. haha , korang salah . salah k salah . salah same sekali. Orang single tak bermakna takde orang minat k . Aku takut kena game and takut disakiti lagi . sebab tu aku still single sampai sekarang. haha.  Ade budak tu dia kate nak takel aku sampai dapat. isyh , agak2 ler --' haha xD K lar , penat menaip lah. btw aku rindu kau adek J , lame tak text . hihi . k lah bye, nak chatting dengan abang. abg angkat jeh, tak lebih. kbye . muahh siket :*
♥ Thankyou for reading this entry . muahhmuahh :* hihi ;) ♥