Pashmina ohh Pashmina !

Heyy peeps , korang sehaad? ngee , agak lame jugak ah x updatee postt bagai niee . Buken ape just malass ngee . :) Weyy , aku ade beli pashmina tigee dah , pakay nye buken panday . hmm aku just tengok jea tuto dekadd bawah niee . Senang jugak ahh aku tengokk . Hee . Bilik aku penoh dgn shawl sampay berselerak bagai dah bilik aku tuhh . Haha . Malas haihh nak kemasnye . >< Cube tengok tuto dekadd bawah niee . Agak simplee . Tapii ntah cane aku pakay nnty . ngee . :D




Suke gilakk tengokk orang niee pakayy , ngee . Aku nak tryy jugak ah pakay tuto cenggituhh . ngee . Aku kalau kluar pegy manemane mesty unyea pakay shawl atau klau dah malas sgt nak belitbelit pakay tudong syria je . Ngee . Hahaa , kbaii . tuh je . muah kiri muah kanan . :*



♥ Thankyou for reading this entry . muahhmuahh :* hihi ;) ♥